Burken Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Nu tror jag att ja blivit bannad i 1 månad för att ja nämnd "invasioööäönfree" (ni vet va jag menar) aja så kan det gå, nu bli väll alla klada hestar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 åååh nej inte den rostigt burken som förorenade när han gick ut i naturen :( Nämen aaaarliiiigtttt, jag blev bara bannad i typ 1 vecka eller mer för att jag skrev fuska.se med .nu i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) jag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu Redigerat 21 Juni 2005 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen. jag hoppas verkligen inte att du slutar besöka chatten ibland? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) jag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu Varför ska ni ens skriva det :S? Jag har varit i chatten i c:a 1~ år. Och den längsta bannen jag har fått är 10 minuter :/ Medans folk kommer in och är i chatten runt 10 minuter så blir dem månads bannade :S Redigerat 21 Juni 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 (redigerat) fjäsk fjäsk xD hahaha, puss, nf =) jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^ Redigerat 21 Juni 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 vadå kanppt hemma? >_> Du satt ju och tjatade på mig; Är jag unbannad nu? Är jag unbannad nu? hela j*vla tin :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 (redigerat) fjäsk fjäsk xD hahaha, puss, nf =) jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^ Frågade samma sak för ett par månader sen, och fick svaret: "Det borde ni veta vid detta laget..." Sen var det inget mer med det... Hahaha, kommer också ihåg när Mellanmjölk var bannad, han tjatade dygnet runt på mig med =P Redigerat 22 Juni 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 gjorde jag inte alls >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 joho :( på alla våra uppesittarkvällar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3m dragon Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 nr1 dett är alltid stendött när jag är inne (inte så kul att vara inne då!) nr2 admin du är inte inne dygnet runt! inte just nu tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3m dragon Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 kan man bli bannad för att skriva fuska.se men . nu i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.