Nafrali Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Om ni inte kommer in, skaffa mIRC. Finns en guid hur man får igång det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) jag har lite problem med att komma in i chatten. när jag ska in första gången hänger sig hela internet och jag måste starta om internet, men andra gången funkar det prima. Redigerat 31 Mars 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Klart man hänger i chatten då och då. _Snooze_ btw ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 bah ! chatten är för drygmånsar och bumbibjörnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 bah ! chatten är för drygmånsar och bumbibjörnar Tänk om man är en stolt bumbibjörn då? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag kommer inte in med micr eller med vanlig java jag tror att min modem är för slött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 bah ! chatten är för drygmånsar och bumbibjörnar prf, du måste vara Gramse så butter som du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 bah ! chatten är för drygmånsar och bumbibjörnar Ha ha, konstigt nog så brukar jag skymta guggo där faktiskt när man är inne. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Hinner inte att vara där ='( Men när jag väl är där känner ni mig som Slasktratt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 bah ! chatten är för drygmånsar och bumbibjörnar bara i svaga ögonblick.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 bah ! chatten är för drygmånsar och bumbibjörnar När du behöver någon att prata med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 ja :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.