Escain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 0013, jag tror att du varit unbannad ett tag... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 ja, blev unbannad i lördags/söndags -.-; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 jag är inne ibland, sent på kvällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Jag är inne ibland, vet någon (Admin?) när chatstats kommer att komma upp igen? Det var skoj... :) Edit: Någon som vet var man kan få ramen till "In i chatten"-avatarerna eller om man får klippa ut någon annans? Redigerat 13 Juni 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag brukar vara inne när jag är inne på internet. fast det är mycket folk inne nu på sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Edit: Någon som vet var man kan få ramen till "In i chatten"-avatarerna eller om man får klippa ut någon annans? Det är Burken BJ som gör dom... Tror det var han iaf du kan fråga han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 MEN FF DU E SÅÅ DRYG! Jag har ju sagt flera ggr att hostsidans, som chatstatsen liggger på, server e nere! SVÅRT ATT FATTA!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 0013, ge dig nu.. Du får snart en varning om du inte kan hålla din caps lock knapp i skick och skickar taskiga kommentarer till folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Det går dock inte att gå in i fuska.se´s chat för min del.... Efter att jag valt smeknamn och accepterat Var det en hel vit ruta, och därefter kom Norton Antivirus upp och sökte på virus... Ganska lyckat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen. Nja, det behövdes inte.. Det var bara nåt tillfälligt fel... Lyckades att ta mig in igår...var 10 personer där och alla var lika tysta,,,, Redigerat 9 Juli 2005 av Petey Piranha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 hade jag inte varit bannad tills nu hade du fått snacka med mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.