Kuzune Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Vilken musik tycker ni är bäst i Ocarina of time? Och vilken Ocarina sång? Själv tycker jag den i Gerudos fortress/valley och Ocarina sång Requiem of Spirit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag tycker att Serenade of water är ganska fin. Songs of storms är också ganska cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 bäst e gerudo sången elller lost woods låten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 min favo låt är sarias song och jag gilar musiken på lon lon rans :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Bäst musik: Gerudo Valley, Windmill. Bäst ocarinalåt: Prelude of Light. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 OOT Bäst musik: Gerudo walley Bäst ocarina sång: Nocturne of shadow MM (även fast de inte e me så) Bäst musik: Ikana canyon (musik box) Bäst ocarina sång: Elegy of emptines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Bästa sång: Lost Woods Bösta ocarianalåt: Song of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Ja skriv också MM där tycker jag Musik: Clock tower (inne) Ocarina: New wave bossa nova (tror den hette så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Hm, Gerudo Valley är nog den bäste låten men melodierna kommer jag inte ihåg... lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag kommer inte på vad den heter men den diggar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Forest temple och på ocarina Nocturne of shadows Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 jag kan sarias song, bolero of fire,prelude of light,windmill,serenade of water låtarna på keyboard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg