Aklis Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 :zzz: Varför ska läxan finnas om man ska göra den på sin fritid då bestämmer inte skolan vad man ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Skolan tvingar dig inte att göra läxan, men tänk på vad som händer om du inte gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 ifall man är smart (som jag alltså) så hinner man göra läxan på skoltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Det är ju smart.. Att göra läxan på skoltid. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag får inga läxor... Får jag nåra gör jag dom i skolan. AEGDA! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 På riktigt får man inte göra läxan i skolan hos oss bara i Fridits när skolan är slut men t.ex om vi har matte läxa och vi har Matte lektion så gör jag den.Tips gör den direkt när ni kommer hem då är ni fria hela dan eller gör alla läxor som man ska göra i den veckan så att du en hel vecka på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Ja, dumma läxa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (redigerat) Men jag håller med er det finns ett ställe det är skola som man jobbar och hemmet är fritid det är ingen skola dumma lärare.Det är inga lärare utan plågare :angry: Redigerat 21 Oktober 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Gör ni dom på rasterna då eller? Det skulle vi aldrig hinna vi har typ bara 10 min raster alltid, (snålt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Skolan tvingar dig inte att göra läxan, men tänk på vad som händer om du inte gör det... De e ju utpressning :angry: Simpsons: vi har: Kortrast: 20min Långrast: 40min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 kortrast: 5min | långrast: 3,40 tim =) hittills har jag bara tagit hem en läxa sen sommaren. jag gör inte läxorna i skolan heller. orka, menar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 När man börjar högstadiet, som jag gjort för ett tag sen, så får man mycket mer läxor än på mellanstadiet. Pluggar cirka 2 timmar per dag, massa prov och sånt trams. Därför hinner jag inte sitta här o häcka, på fuska alltså, som jag vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.