Claudia Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Vaknade en morgon med ett meddelande från nån admin och med minus poäng. Mycket mer trevligt än att få en varning. Jag bugar och bockar, för jag vet att jag gjorde fel. Snällt av dem att ge mig en andra chans. Brott lönar sig inte... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Bra Jobbat Dannie! :D Lås ännu mera onödiga trådar Och ni som e mot Dannie: Att läsa reglerna skulle faktist INTE skada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Att läsa reglerna är det första man bör göra då man reggar sig här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Han låser varje ''Jag hatar ps2,GC,kexbox'' tråd,det e ju dem som e roliga! Kexbox? Va är det? Går det att äta. Allvarligt talat tycker jag att det här inlägget borde låsas. Fast det är vad JAG tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 jag tytcker ni är astaskiga mot dannie :angry:! gör bättre själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Precis! Sluta och klaga på modarna, de gör bara sitt jobb! tyst på dig nu spårar du ut i detta inlägg så komm till saken istället Spårar ur? Knappast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag vill bara säga några saker 1. jag tycker att alla moddarna är asbra 2. jag tror nog att dom som håller med den som skapat denna tråd antingen vill ha FM eller att dom har gjort en massa onödiga trådar för att få FM. Postus Scriptum(stavas det så??)eller PS:det borde finnas en liten ruta med alla reglerna för inlägg på "Svara" sidan så man kan kolla dom lite närmare istället för att ha 7 olika förnster uppe DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 där håller jag med dig kraden..det borde finns några regler vid svara. så att man inte behöver ha flera rutor uppe.. men kan ni sluta klaga på moderatorerna?? dom gör bara sitt jobb. om ni tycker dom gör fel. så läs reglerna så ser ni att ni har fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 tyst på dig nu spårar du ut i detta inlägg så komm till saken istället Nu har du bumpat den här tråden TVÅ gånger! Du kunde låtit den dö, men neeej. Du "belönas" för din genialiska idé att bumpa med en avstängning på 21 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg