Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Någon här som håller på med stairjumping ? Stairjumping är en hobby. Själv har jag precis börjat, gjort några klipp. Det går ut på att hoppa ner för trappor. Låter galet men, kul. Tänkte bara fråga om någon annan gör detta, och om ni isåfall skulle kunna lägga upp era klipp. Jag håller på med en film, med min kompis och en till. Vi kallar oss *Stairjumpers*, lite mesigt men..:P. Om vi blir klara med våran film så kan jag gärna lägga upp den här :D Idioter? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag tittade på Yamakasi där det är en gäng i frankrike som håller på och hoppar i taken i Paris. Sen så testade jag att hoppa från vårat hus till våran granne. Misslyckades totalt och stukade foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag tittade på Yamakasi där det är en gäng i frankrike som håller på och hoppar i taken i Paris. Sen så testade jag att hoppa från vårat hus till våran granne. Misslyckades totalt och stukade foten. Haha rätt åt dig. :P Ja det har man väl gjort nån gång i skolan men inte ha det som nån hobby. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ni kan kalla mig idiot. Jag bryr mig inte. För detta är en sport.. Lika idiotiskt att hålla på med innebandy.. När man utövar Stairjumping på elit nivå kan det vara galet, nu är det liksom på amatör nivå. Nu gör man det bara för att pröva på lite, man skadar sig inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Vad har det med stairjumping och göra ? <_< En grind på en trappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Visste ni att stairjumping bildades för att impa på brudarna i plugget ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Tsss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) Såja, första såret kom idag. Hoppade en trappa, som jag hoppat innan. Klarade den helt perfekt. Fast när jag landande såg ramlade jag. Slog i armbågar och knä. Men efter 10 minuter hos skolsystern var vi igång igen :P EDIT: Drog till med en Mohammed stavning på skolsyster [ksoslsyster:P], nu är det ändrat. Redigerat 25 Oktober 2004 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 hur kul kan de vara att hoppa ner för en trappa...??? de låter inte speciellt kul.. ska nog med prova det i trappan här hemma... se om de är så kul.. :blink: [the bone doctor] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag har testat nu, oslagbart kul!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Har testad det flera gånger hemma. Det går bra efter hård träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag har testat nu, oslagbart kul!! :lol: MIN KOMPISSCCH, MANNEN ! :P Visst är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.