nebbig Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Ska testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Precis. Landa på fötterna, sen lägg dig på marken. Gör skit ont om man försöker ställa sig direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 DEt göt ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 ?? Ska man lägga sig ned på marken? Då är det inte stairjumping, utan stairlaying... ursäkta, är på dåligt-skämt-humör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Du ska liksom böja på fötterna när man landar. Det blir lite svårare när man gör en volt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Du ska liksom böja på fötterna när man landar. Det blir lite svårare när man gör en volt. och du påstår att du har gjort en volt i en trappa. <_< kan inte tro på det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Du ska liksom böja på fötterna när man landar. Det blir lite svårare när man gör en volt. Ja, nu fattar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Asså vad fjolligt det måste se ut om det går förbi nån och det hoppar några töntar ner för en trappa!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 ... <_< Ärligt talat, Herr Kaio, visst har du aldrig gjort en volt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 gjorde det i ettan då var det kul nu så trampar jag bara snett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag gjorde också det i 1:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag menade inte att döma ut det vad jag ville säga vad att nu så har jag inte tillgång till några bra trappor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.