ZötiZ_GriZen Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Barnstämpeln e helt fel det finns lika mycket action/skräck som barn spel ,och jag tycker inte mario,pikmin e barn spel det e skit bra spel,ett spel måste inte vara dåligt för att det inte innehåller blod och pistoler! Håller med dej. Bara för att det nite e sånt måste de inte vara barnsligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Håller med..Gamecube är väl nästan den konsolen som har minst blod spel!Det enda blod spel jag har är Blood omen 2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Har ändrat nu min konsoll lista det blir ¨så här 1 ;Xbox och Ps2 2:Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Tycker att de blir inga bra spel längre! Inte dem som jag gillar iallfall. Annars så är konsollen bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det kommer massor med bra spel snart. Metroid Prime 2, Paper Mario, Starfox 2 och massor av andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 konsolen e bra men om man tänker efter så e den smidigare än den feta kexboxen men ps2 har ju blivit mindre och den e ju typ smidigare men gamecube har ingen dvd ellr hårdisk och har bara ett spel där man kan spela online på.......och xbox har inget minneskort så om maan tänker ta med sig ett spel och forsetta hos någon kompis så måste man ta med sej hela kexboxen det kanske finns mineskort till xbox men jag har ALDRIG sett det i spelaffärerna så min lista konsolmäsigt = 1.kexbox 2.gamecube 3.por stationen 2 .......(skoja) jag mennar ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag gillar PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 stick har ivfån sony ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Gamecube e bäst och det finns inga barnspel te gamecube! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Gamecube e ju grymmast ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Gamecube e ju grymmast ;) ja ved annars :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 PS2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg