Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Man ska vara 6 stycken, 3 vs 3 ska det vara, det är otroligt kul ! Ska man vara i team ska man inte köra "vänta 10 sekunder" :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Blood Gulch och sidewinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Mjölken: Jag ser inte roligheten med blood gulch eller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Mjölken: Jag ser inte roligheten med blood gulch eller :P HOOOOOOOOOST..Höhrm, då sänker vi volymen lite.Blood Gulch är visst då rolig ! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Mjölken: Jag ser inte roligheten med blood gulch eller :P BG suger... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det var ju det jag menade.. Smarto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 BC äger <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Sen när f*n började man förkorta banornas namn ? <_< Och föresten vad menade du med "BC" ??? (wictor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Sen när f*n började man förkorta banornas namn ? <_< Och föresten vad menade du med "BC" ??? (wictor) Han menade nog BG= Blood Gulch ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddie_II Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Blood Gulch och Hang em' high lätt. :rolleyes: Håller med LÄTT !!!!!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Hur kan ni tycka BG är stor ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Håller me.... Desto större desto roligare :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg