Zingan Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 är need for speed bra ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 är need for speed bra ??? tänkte du på nåt speciellt eller bara nfs i allmänhet? jag tycker dom är bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 nej inget speciellt jag bara undrade om den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 spelen är bra (generellt sett, det finns undatag) ett av dem är underground, visst spelet är bra men var är poliserna? och porshe 2000 inga poliser där heller :( ocg varför tror ni jag hänger upp mig på det, jo därför det som skilt nfs från alla andra bilspel var just poliserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag har kört nfsu det är skitkul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 har en polare som spelat det (enbart det) i 2 år! nu spelar han nya spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 tog det så lång tid att klara ut :D skoja bara men visst det är kul fast man saknar poliserna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag tror jag ska köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag tror jag ska köpa den köp inte den köp Need For Speed Underground 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag ska nog med köpa nfsu 2 sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (Gold Pidgey @ 26/10-2004 21:11:42) jag tror jag ska köpa den köp inte den köp Need For Speed Underground 2 varför inte ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 För att need for speed underground 2 e mycket bättre.. (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.