Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är arg på någon modderator som tog bort min tråd utan anledning

Modderatoren skrev skaffa omrösningskort varför ska jag skaffa omrösningskort

heltonödigt.

Skrivet

Varför du ska ha omröstningskort?

För att vi inte vill ha femhundra trådar där folk bara spammar en massa.

Tänk dig om femtio pers gjorde varsin tråd med frågan "gillar du spelet Lilla Lisa i Smileylandet?". Vad får du till svar? Jo, trettio pers som skriver en massa spamm, "ja" "nej" "kanske" "vet inte" "japp" osv osv osv.

Det blir inget vettigt av det alls.

Därför har vi omröstningskort som man får köpa för 350p i affären.

Det gör att det inte blir lika många omröstningar i form av vanliga trådar.

Bättre så.

Skrivet

Det kommer da flera dagar inan jag harså mycket poäng så jag kan köpa ett omröstningskort

Skrivet

onödigt!?!?!?!? vad tänker ni med tycker ni att fuska.se ska byta namn till spamma.se? fuska är tänkt för fusk och forumet är till för att få hjälp på spel osv men om ni kommer och spammar vad händer då jo fuska behåller sin fusk sida men vad händer av forumet tänk efter!!! <_<

Skrivet

onödigt!?!?!?!? vad tänker ni med tycker ni att fuska.se ska byta namn till spamma.se? fuska är tänkt för fusk och forumet är till för att få hjälp på spel osv men om ni kommer och spammar vad händer då jo fuska behåller sin fusk sida men vad händer av forumet tänk efter!!! <_<

varför
Skrivet
(Max93 @ 27/10-2004 19:17:41)

onödigt!?!?!?!? vad tänker ni med tycker ni att fuska.se ska byta namn till spamma.se?  fuska är tänkt för fusk och forumet är till för att få hjälp på spel osv men om ni kommer och spammar vad händer då jo fuska behåller sin fusk sida men vad händer av forumet tänk efter!!! <_<

varför

Varför?Du ska tänka efter?? <_<

E du dum eller?Du kan väl starta spamma.se om det är så j*vla kul :angry:

Här är det fuska.se .slut :angry:

Skrivet

Men det är det jag hatar att när nåra kommer till pokemon trådarna och säger t.ex pokemon suger så säger nån bara gå här ifrån så låser dannie alla såna trådar.

Skrivet

Det här är lite of topic men jag tycker att allt tjafs om spamning gör att jag tröttnar mer och mer på sidan, det är så himla jobbigt när man disskuterar med någon och så får man en utskällning av alla andra för att man spammar. Vad är fuska.se`s forum till för egentligen man kan ju inte säga något utan att bli anklagad för spammare!

och varför ska man behöva köpa en omröstning allt på den här sidan kostar ju poäng, det är så jäkla tråkigt!!

(bara min mening om det hela) <_<

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...