nebbig Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 Jag kan hålla med om att omröstningar är överdrivet dyra men annars tycker jag det mesta funkar... Citera
Autobahn Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 håller me dej nebbig... Vissa saker i affären är lite för dyrt t.ex omröstningskort, egen titel m.m själva forumet tycker jag är huvudgrejjen och fusken... & ingen säger ingen ska få förstöra de för oss :angry: "min åsikt" Citera
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 Det här är lite of topic men jag tycker att allt tjafs om spamning gör att jag tröttnar mer och mer på sidan, det är så himla jobbigt när man disskuterar med någon och så får man en utskällning av alla andra för att man spammar. Vad är fuska.se`s forum till för egentligen man kan ju inte säga något utan att bli anklagad för spammare! och varför ska man behöva köpa en omröstning allt på den här sidan kostar ju poäng, det är så jäkla tråkigt!! (bara min mening om det hela) <_< håller med dig... Citera
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 Jag har sett att trådar har blivit låsta och kallade för omröstningar, fast de inte varit det. Ibland tycks moderatorerna tycka att ett inlägg är en omröstning bara för att det innehåller en fråga. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 ja, dt har hänt mig många gånger! Citera
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 (Orson @ 27/10-2004 19:59:40) (Max93 @ 27/10-2004 19:17:41) onödigt!?!?!?!? vad tänker ni med tycker ni att fuska.se ska byta namn till spamma.se? fuska är tänkt för fusk och forumet är till för att få hjälp på spel osv men om ni kommer och spammar vad händer då jo fuska behåller sin fusk sida men vad händer av forumet tänk efter!!! <_< varför Varför?Du ska tänka efter?? <_< E du dum eller?Du kan väl starta spamma.se om det är så j*vla kul :angry: Här är det fuska.se .slut :angry: där tog du i lite.... men du har ändå rätt spamma om du vill då! någon mod kommer ändå stänga av dig Citera
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 spam e inte hela världen... :zzz: Citera
Selene Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 Det är mer tjafs om spammning på den här sidan än vad det är kul! ;) Citera
nebbig Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 ja, dt har hänt mig många gånger! Kommer det en tråd om t.ex. "favoritpokemon" så verkar vissa moddar tycka att det är ju helt klart en §1.13. Men, om denna trådskapare skulle starta en omröstning om samma sak, skulle han få pressa ihop över 350 pokemon i ett "övrigt" eller "annat" alternativ... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.