Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Hej mrk*k kul att du inte är avstängd längre jag vet vad det handlar om.Vad har ni emot Mrhej igentligen :angry: det är ju lätt för dig och säga som inte blivit dödshotad :angry: Och om du läser tidigare inlägg så ser du vad vi har emot honom <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 du har förstört mångas liv, mrhej, så stick ur dems liv! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 the war of esroons var ingen kul tid i fuska folk vantrivdes snälla ni nya medlemmar som inte vetnått om detta svara inte nått! när jag får ihop tillräckligt med poäng så ska jag byta namn. manga master du vill väll inte att det ska bli the war of esroon 2 som många medlemmar fruktat? War of Esroon 2? Vad har det här med Esron att göra? Och angående din sida: Hur kommer det sig att den heter /0010? Din andra användare hette väl 0010 nån gång? Som Manga Master sa, ingen fruktar de här "krigen". Och säg inte att jag inte vet någonting om det här "kriget som ingen fruktar", för jag har bytt namn. Jag var hälften Metal OverLord och hälften Chocobo under "kriget". Erkänn bara att du är samma användare som anubis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 föresten så håller du på med samma tidning som zrecko!så du och han borde va samma personer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 D uhar avslöjat dig själv 3 gånger nu mrhej Samma tidning Hur vet du att finaly_man o #21 va kaxiga War of Esron 2,hur går det om du inte är samma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 du har förstört mångas liv, mrhej, så stick ur dems liv! :angry: Han är bra medlem men ni var emot honom hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Nej det har han inte. Finaly_Man har nog dragit för jag har inte sett honom online så mycket. #21 är inte lika aktiv som förr. 0012: Han har ljugit hur mycket som helst. Förstört hur mycket som helst Stört hur mycket som helst. Jag kan ge dig en hel rulle på saker som han gjort! Sluta förstör och dra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Mrhej borde få 4 varingar för att skapa en sådan här tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Mrhej borde få 4 varingar för att skapa en sådan här tråd. ... Och automatiskt bli avstängd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 det räcker med att han han bannas eller spärras från vissa forum.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Själv har jag aldrig haft problem med 'mrk¤k' och hans eventuella användare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (0012 @ 30/10-2004 14:12:31) du har förstört mångas liv, mrhej, så stick ur dems liv! :angry: Han är bra medlem men ni var emot honom hela tiden e du på hans sida???? :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg