CiR3 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 aaa sidan blir klar snart där ska man kunna ladda ner filmen ( den blir klar snart ) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 det har hänt i min skola det är skit kul att se på men det är faligt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det är kul att larva sig! En gång hoppade bakåt när jar gungade riktigt hårt, gungan i huvudet, föll på mage! :P En gång slog min kompis mig mellan benen tog som f#####n :lol: :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Aj då! Är det någon annan som gör homemade jackass?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Inte direkt jack ass men.vi gjorde en mix.Fullt med ketchup och senap och dresing och lite krydor sen mjölk och juice kryddor Gurk salad Peppar Korn flakes lite sider sen vatten och nåra mosade bananer så skulle vi tre smaka jag fick börja först så drack jag hela så stack jag till toan jag kunde inte spotta ut men istället spottade jag ut på min kompis för han la så fruktansvärda ingredienser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det är faktiskt lite jackass, vi käade bakpulver en gång, en hel sked, fy f*n!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Ja juste när jag var typ 8-9 år åkte jag pulka med mina kompisar det var samma vi stack till vårt branta bake det är jätte brant och det var is när vi åkte så hoppade jag och flög på min kompis mage.Ajjj.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det är faktiskt lite jackass, vi käade bakpulver en gång, en hel sked, fy f*n!!! Fy F*n för det.Jag och min kompis stod på varsin pulka och åkte ner för en backe, tänk er bara om man ramlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 X-player: De gör ju jag hela tiden när de är snö <_< De gör inte så ont... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Nej det gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 men orka..småbarn :visslar: det är för f*n inte roligt att skada sej själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.