Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag slog en i min klass på näsan så han grät det blev en folksamling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Många saker kan jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 du kanske säger massor av saker men det kommer inte in på internet :P Men skriv något som du har gjort eller några <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Har slått många gånger när jag blir rasande om jag blir störd så .....arghhhh !!Jag och min andra kompis vi blev ovänner vi hade en kamp tunering i vår gård alla hejade på mig bara hans bror hejade på honom.Det blev synd om honom sprang på honom full fart han var på gräset så boxade jag han 5 gånger i ansiktet hårt han blödde näs blod det var han som ville bråka så kommer hans mamma och det blir stor katastråf <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 duktigt... <_< slåg en kille i sexan in i overheaden han va ett dampbarn <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag är en ganska trevlig och glad kille men när jag blir förbannad så ser jag bara rött..t.ex. en gång så kastade en kille mat på mej i matsalen och då så jagade jag honom igenom skolan och det värsta va att jag fick tag på honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det som jag hatar är att nåra säger gå till en lärare bara iriterande lärarna hjälper inte :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 På innebandy sköt jag min flickvän i ansiktet :ph34r: :P (hon gjorde slut :( sköt i misstag, hon kom i vägen) :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 På innebandy sköt jag min flickvän i ansiktet :ph34r: :P (hon gjorde slut :( sköt i misstag, hon kom i vägen) :ph34r: bara för dt??dt va ju inte med flit eller? Jag är en ganska trevlig och glad kille men när jag blir förbannad så ser jag bara rött..t.ex. en gång så kastade en kille mat på mej i matsalen och då så jagade jag honom igenom skolan och det värsta va att jag fick tag på honom vad hände då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 jag brukar vara glad och trevlig som green devil säger att han är...men jag har Slått ner en kille i klassen under mig (7:an) och när han fortastte slog jag ner ´han igen och tryckte ner hans ansikte i sanden. :evil: ...But don't blame me! han började!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 shark, om jag säger så att han inte kom till skolan på en vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Gör nog inga dumma saker...Så kan inte skriva något elakt jag har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.