Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 varför sparkade du tjejen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ehh... lång historia. Började med en liten dispyt, hon ropar på läraren, jag blir förbannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 verkar ha en lång stubin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag e väldigt lung men för nån da sen hände en sak!vi gick med skolan(på gympan) då var jag och min kompis bakom ett par buskar då kom de lite tjejer förbi och då snacka dom skit om mig :angry: så då gick jag fram och sa vad f*n snackar ni om mig och slog hon som sa de :) men jag slog inte allt vad jag kunde då skulle jag få s*tans mycket skäll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 en gång råkade jag riva ner ett stearinljus och jag sprang där ifrån så matsalen brann upp :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 SHIT!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ingen vet att det var jag :evil: inte ens mina kompisar:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 skyllde dom å nån annan person?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) ingen ! Redigerat 26 Februari 2005 av X-Treme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) VAAAAA!!!!! :o ungerfär hur mycket skylldiga vart dom?? Redigerat 14 November 2004 av skellefteAIKare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag är faktikst en allmänt trevligt kille ^_^ Jag är med i Friends, anti-mobbning och kamratstödje grupp, kan dock ha ett ganska högt temperament. Jag är en annan kille på fotbollsplanen än vad jag är i skolan kan jag säga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.