Toxic! Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag var bara 6 år då + var jag rädd för elden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag har en "kompis" som har bränt ner en hel lada som det stod bilar och motorcyklar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag har en "kompis" som har bränt ner en hel lada som det stod bilar och motorcyklar i. låt mej gissa:han tjuvrökte och glömde att fimpa ciggen ordentligt så det spred sej och ladan brann up :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 NintendoMuppen, jag har en polare som har sprängt en hel lada men MIN dynamit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 NintendoMuppen, jag har en polare som har sprängt en hel lada men MIN dynamit :P åkte han fast för det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jga har typ inte gjort nåt riktigt elakt jag e ganska snäll av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag är ganska kort för min ålder, och om man kollar på mitt utseende, ser jag inte så stark ut, och ser ut att väga 40 kilo. Men i själva verket så väger jag faktiskt 50 kilo och är ganska stark, och jag har en kompis som är ett huvud längre än mig, och det är i princip min bästa polare. Han är väldigt mycket före alla andra i utvecklingen, han kom till exempel in i puberteten i 5an. Han brukar även slå mig dagligen (på skoj) och jag kan inte stå emot, och om jag slår tillbaks får jag bara ett ännu hårdare slag tillbaks. Fast en gång, gjorde han en bitch slap, så hårt att jag ramla omkull, jag tror inte det var meningen att jag skulle ramla, men hur som helst, blev jag jevligt förbannad. Reste mig upp och hoppa på honom, Ludde (som han heter) hoppade på min rygg, vilket inte var så bekvämt då han väger 15 kilo mer än mig. Rasande som jag var, tog jag i med all kraft jag hade, jag hade verkligen inte tagit i så fruktansvärt mycket i hela mitt liv, och med denna kraft, slungade jag iväg Ludde, som var på min rygg, så att han flög in i väggen. Alla mina andra polare tappade hakan, och jag kunde knappt förstå själv, jag visste inte att jag kunde ta i så.. Fast jag är ju ganska mild och vänlig vanligtvis, så jag slåss aldrig hårt. Men ändå, där låg han på golvet helt däckad. Och det kändes jekligt gött att räcka honom handen för att hjälpa honom upp, för en gångs skull, var det jag som däckade honom! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 tog du i så hårt att du sket på dej?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Om jag hade gjort det hade jag skrivit det kanske ? Var inte så oseriöst.. Saken var bara att jag tog i för kung o fosterland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Muppen, nej, han (vi, shit, likabra att erkänna) hade fixat en timer, vi va 3 mil bort när det sprängdes :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 var det en stor explodision? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag är ganska kort för min ålder, och om man kollar på mitt utseende, ser jag inte så stark ut, och ser ut att väga 40 kilo. Men i själva verket så väger jag faktiskt 50 kilo och är ganska stark, och jag har en kompis som är ett huvud längre än mig, och det är i princip min bästa polare. Han är väldigt mycket före alla andra i utvecklingen, han kom till exempel in i puberteten i 5an. Han brukar även slå mig dagligen (på skoj) och jag kan inte stå emot, och om jag slår tillbaks får jag bara ett ännu hårdare slag tillbaks. Fast en gång, gjorde han en bitch slap, så hårt att jag ramla omkull, jag tror inte det var meningen att jag skulle ramla, men hur som helst, blev jag jevligt förbannad. Reste mig upp och hoppa på honom, Ludde (som han heter) hoppade på min rygg, vilket inte var så bekvämt då han väger 15 kilo mer än mig. Rasande som jag var, tog jag i med all kraft jag hade, jag hade verkligen inte tagit i så fruktansvärt mycket i hela mitt liv, och med denna kraft, slungade jag iväg Ludde, som var på min rygg, så att han flög in i väggen. Alla mina andra polare tappade hakan, och jag kunde knappt förstå själv, jag visste inte att jag kunde ta i så.. Fast jag är ju ganska mild och vänlig vanligtvis, så jag slåss aldrig hårt. Men ändå, där låg han på golvet helt däckad. Och det kändes jekligt gött att räcka honom handen för att hjälpa honom upp, för en gångs skull, var det jag som däckade honom! :P dt va bra gjort :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.