Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Men säg inte att det finns nån här som tror på tomten det vore ju ett tragiskt fall. Det ÄR ett tragiskt fall. Dra han i skägget detta året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 borde inte admin göra en omröstning om man tror på tomten? det vore faktist bra.. och han åker i alla tids soner så han har 24 timmar pär timme på sig att göra det.. så han hinner.. men det är en sak som inte stämmer det är att jag hinner se tomten och han går inte nerför skortstenen utan han går och knackar på dörren sen hoar 3 ggr med mera, men jag tror att han finns.. eller jag gör en sån tråd så får jag se om han gör nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Den står i GT Göteborgs Posten varje jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 tänk om en 7 åring kommer och ser att han inte finns!, då är hela hans fantasi borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag slutade tro på tomten vid 4 års ålder. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 va ja minns har jag aldrigt trot på tomten men för längesen gjorde ja säkert de ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag slutade när jag var 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Slutade när jag var 3-5 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.