Hoppa till innehåll

Äckligaste


Mic_93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hehe, mycket möjligt :P

 

Jag är inte riktigt säker på detta .. Men, jag tycker i stort sett att all mat är god, förutom en soppa som ser ut som en spya.. Idag fick vi också nåt jekligt äckligt .. Det var fisk, vilket jag tycker e gott, tillsammans med potatis och denna fullständigt spy äckliga sås vi fick till .. Jag tvekade innan jag skulle ta såsen (Brukar ta allt vi får), och till slut frågade jag bambatanten vid sidan om, vad det var i såsen ... Och så sa hon med sin gamla skröpliga röst "Jaaaa, där finns ma-h-assa g-ott, där finns aprikooos, och ananaas, banaan, äpple.." Och så la den andra bambatanten till: "Där finns även honung, det glömde du Berit".. Och jag stog där o glodde på dem.. "Vafasen, tror dem att jag ska tycka det e gott". När jag märkte att jag satte stopp för hela kön, testade jag trots allt såsen, jag tog pyttelite på sidan av tallriken, och så säger denna kärring "Sååja, nu ska vi inte snåla" och hon tar tag i min handled och motar hastiga ryckningar ner på min tallrik, och tallriken fylls med sås .. Jag ville inte vara oförskämd, så jag lät bli att säga de fula ord som låg på min tunga.. Och när jag åt såsen så.. Spydde jag, det var det äckligaste jag någonsin ätit! Uussch, den där bambakärringen ska få ångra att hon föddes <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lås fast henne någonstans och tvinga henne att äta såsen...

 

Det vidrigaste vi fått är majsig ostsoppa... Ser ut som när min katt spyr upp mössen han äter.

Annars får vi riktigt god mat i vår skola, det har jag och mina kamrater i matrådet sett till. Det är kul när man kan göra skillnad. Vi får välja mellan maten och fil. Saft (utan tillsatt socker) till varje måltid, hur mycket man orkar dricka. Dessutom får vi kycklingklubbor och tackos ibland. Men vi är ju ändå nordens största grundskola...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

ja... spyttipanna e ÄCKLIGT.. Men våra fiskbullar E BÄST!!!!

 

Ni borde komma och testa dom.. mjuka med Jätte god sås till + potatis

fiskbullar???

vet du vad du säger??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Shark @ 13/11-2004 22:28:14)

ja... spyttipanna e ÄCKLIGT.. Men våra fiskbullar E BÄST!!!!

 

Ni borde komma och testa dom.. mjuka med Jätte god sås till + potatis

fiskbullar???

vet du vad du säger??

Han kanske gillar maten han är tacksam kanske fisk bullar är gott ju
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...