Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hmmm..hittade ingen sån här tråd så ... iaf din musik samling!!! här är min japanska samling B) Dir en grey – Tour04 The code of Vulgar [ism] (1 press,NY, DVD + Extra) Dir en grey – saku (1 press, singel) Dir en grey – Vulgar (album) Dir en grey – MACABRE (album) Dir en grey – kisou (album) Dir en grey – six ugly (mini-album) Dir en grey – The Final (NY, singel) Dir en grey – JEALOUS (1 press, mini-album) Kagrra – [gozen] (album) Kagrra – Miyako (album) L'Arc~en~Ciel – SMILE (CD+DVD) L'Arc~en~Ciel – The best of L’Arc~en~Ciel 1996 – 1998 (CD+VCD) L'Arc~en~Ciel – The best of L’Arc~en~Ciel 1998 – 2000 (CD+VCD) Shazna – Gold Sun And Silver Moon (1 press album) Shazna – Promise Eve (mini-album) Shazna – Raspberry Time (NY,mini-album) Moi dix Mois – Dix Infernal (album) Syndrome – Sosei (1 press, mini-album) Baiser – Terre (1 press, album) Pyuera – Shadow of Wizard (mini-album) Luna Sea – Image (1 press, album) ReDiean;Mode – No Problem (album) Glay – Review (album) B’z – LOOSE (1 press, album) Hyde – 666 (album) Buck-Tick – Aku no Hana (album) Media-Youth – Awake of Youth (album) + lite annat som jag inte lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Iron Maiden- Dance of Death(album) Iron Maiden-Brave New World(album Iron Maiden-Fear of the Dark(album Iron Maiden-Powerslave(album Iron Maiden-Virtual XI(album) Iron Maiden-The Number of the Beast(album) Iron Maiden-A Real Live/Dead One(live-album) Iron Maiden-Somewhere in Time(album) Iron Maiden-Live After Death(live-album) Iron Maiden-No Prayer for the Dying(live-album) Iron Maiden-Piece of Mind(album) Iron Maiden-Rock in Rio(dvd) Metallica-Ride the Lightning(album) Metallica-Reload(album) Metallica-Frantic(singel) Slipknot-Vol.3 The Subliminal Verses(album) Edguy-Hellfire Club(album) Evanescence-Fallen(album) Evanescence - Origin(album) Sex Pistols-Filthy Lucre Live(album) Papa Roach-Getting Away With Murder(album) Linkin Park-Hybrid Theory(album) Linkin Park-Meteora(album) AC/DC-Live Collector's Edition 1(live-album) AC/DC-Live Collector's Edition 2(live-album) AC/DC-The Razor's Edge(album) Ozzy Osbourne-Ozzmosis(album) Guns N' Roses-Use Your Illusion 1(album) Guns N' Roses-Live Era 1987-1983(live-album) Judas Priest-British Steel(album) Redigerat 21 November 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Du e elak Shash, ja har bara tre japanska skivor och alla e DeG skivor. >_< The Final(Singel) Kisou(Album) Vulgar(Album) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 haha..ja, jag vet att jag är elak ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 orka, har 500 GB musik på en server nere i källaren :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag räknar bara upp dom skivor jag äger... Evanescence - Fallen In Flames - Clayman In Flames - Reroute to Remain In Flames - The Quiet Place (Singel) In Flames - Soundtrack To Your Escape Opeth - Still Life Opeth - Damnation Pain of Salvation - BE Slipknot - Slipknot Slipknot - Iowa Slipknot - Vol.3 The subliminal verses Soilwork - Steelbath Suicide Cradle of Filth - Bitter Suits To Succubi System of a Down - Toxicity Avril Lavigne - Let Go Nickelback - The Long Road Linkin Park - Hybrid Theory Linkin Park - Meteora Hanson - This Time Around (eller något liknande) Nu må jag ha glömt några...och sen lyssnar jag inte på vissa av dessa skivor längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Min samling av skivor är: Cradle of filth- Midian Cradle of filth- Nymphetamine Cradle of filth- Live bait for the dead Nightwish-century child Nightwish-nemo(singel-5låtar) Nightwish-once Nightwish-over the hills and far away Nightwish-Wishmaster Nightwish-Oceanborn Nightwish-Angels fall first Marilyn manson-mechanical animals Marilyn manson-Hollywood Linkin Park-Hybrid Theory Linkin Park-Meteora Kerrang-Devil´s music Kerrang-The best of 2002 Kerrang-High Times Kerrang-Weekend Wired-up Crazy Town-The gift of game Soundtrack-scream Soundtrack- Matrix Within temptation-mother earth Sevendust-animosity From Within the Purgatory THe unkinds- malizia erotica evanescence-fallen bolt thrower-the crusade Ozzyfest 2002 också har jag en massa singlar och skivor jag aldrig lyssnar på och en del dvd med olika grupper :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Men asså tror ni att jag orkar lägga upp alla? Asså jag kan säga att jag har alla Bob Dylan vinylerna och alla Aerosmith och Alien ant farm och skaffade nyss alla Guns n' Roses plattorna. Resten pallar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 är det bara jag och Zerpy som har japanskt? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Nope L'arc~en~Ciel - Dune 10th anniversary edition L'arc~en~Ciel - Tierra L'arc~en~Ciel - Heart L'arc~en~Ciel - Ray Orange Range - キリキリマイ Orange Range - 上海ハニー Orange Range - ミチシルベ Orange Range - ビバ★ロック Orange Range - ミチシルベ~a road home~ Och några andra x3 (Det är dom jag lyssnar på mest x_X) Redigerat 1 November 2004 av Natsuo Sakatawa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Nope L'arc~en~Ciel - Dune 10th anniversary edition L'arc~en~Ciel - Tierra L'arc~en~Ciel - Heart L'arc~en~Ciel - Ray åååå L'Arc~en~Ciel (mitt favorit band) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 är det bara jag och Zerpy som har japanskt? B) Kan du nämna några japanska grupper så ska jag kolla nästa gång jag går te skivaffärn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.