pollenallergi Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det nya zelda spelet som visades upp på E3 mässan kommer inte till Gamecube, utan planeras att komma till den nya Nintendo "Revolution"... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 vilket zelda spel och vadå nintendo "revulution"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ja vadå. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Menar du det som inte har fått något namn än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Menar du det som inte har fått något namn än? ja,vad annars,men revolution ska ju komma 2006!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det kommer till Gamecube! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 mm,kollade nästan varenda spelsida...inte en nyhet om det!!Så det kommer till GC!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 man kan ju för boka det nya zelda spelet som inte har någe namn vissa sidor och då är det ju te gamecube :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det nya zelda spelet som visades upp på E3 mässan kommer inte till Gamecube, utan planeras att komma till den nya Nintendo "Revolution"... -.- och var står det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Va..! "det nya zelda" måste komma till GC! det står överallt att den släpps år 2005 och inte 2006, nintendo reulotion är inte det platina? 100inlägg i gamecube forumet! yeh Redigerat 1 November 2004 av Haddi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det har jag inte sett någonstans :huh: Fast o andra sidan brukar jag inte kolla sånt, men om det är sant är det förfäligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det har jag inte sett någonstans :huh: Fast o andra sidan brukar jag inte kolla sånt, men om det är sant är det förfäligt! Det kan inte vara sant, jag dör då jag kommer aldrig släppa mitt GC så snabbt jag har bara haft det i ca 1år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg