nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 sitter vid dator, men har jag data-förbud spelar jag tv-spel Smart lösning... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 vad brukar ni göra när ni hartråkigt?? :blink: sjelv brukar jag surfa på nätet eller titta på tv! <_< Jag spelar star wars battlefront!! :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 sitter framför datorn,läser böcker,ser på tv eller så jobbar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Att läsa en bok är alltid ett alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 ja om man vill ha ännu tråkigare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Spela counter-strike titta på dragonball filmer läsa dragonball böcker.läsa tom & jerry tidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 kela med katten.... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Drar till stan och köper nått gott eller nån sak och sedan går jag hem och lirar dator. Redigerat 2 November 2004 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 vad brukar ni göra när ni hartråkigt?? :blink: sjelv brukar jag surfa på nätet eller titta på tv! <_< Jag med. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Jag brukar spela pingis,köra gamecube,dra upp till Centrum o se om man stöter på nån,va på datan :) Redigerat 3 November 2004 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 "stöter på nån" träffa någon man känner eller nåt annat? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Vårat place är så litet att det inte har når centrum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.