catarina Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 hej igen..... är det någon som vet vart man får is kniven:-( //catarina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 min kompis hitta den i en buske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 hmm skrev fel det skulle vara is pilen... vet du hur man kommer in i brunnen i kirioki byn vilken kniv hittade han i busken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 finns det en tunnel i brunnen i kakariko village!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 komma ner i brunnen:man ska vara liten o ha nån sång som man lär sig när man e stor.när du e stor så ska du gå till han som spelar på den där musikvevmaskinen så lär han dig sången o sen ska du bli liten o gå dit o speladen sången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Det räcker med EN tråd. Gör inte flera tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Snälla hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har kört fast, har klarat att släppa lös de 4 arbetarna från de kvinliga tjuvarna och är just nu inne i deras träningsarena. jag har kommit till ett rum där det är en massa pengar(som spelar när man tar dom) som vilar på små öar i en lava sjö. kan ta nästan alla pengar utan 1, den har en eld rumt sig, jag trycker ner knappen men jag hinner aldrig fram innan elden kommer fram igen.. HUR GÖR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 hallå, vilket spel snackar ni om ? OOT där får man ispilen i gerudo training ground inte i brunnen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Det handlar om zelda spelet ocarina of time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 de va de han skrev O= Ocarina O=Of och T=Time så det blir alltså OOT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 hallå, vilket spel snackar ni om ? OOT där får man ispilen i gerudo training ground inte i brunnen... hon skrev att hon ville ha hjälp med två saker...dels hur man kommer in i brunnen och hur man får ispilarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 hallå, vilket spel snackar ni om ? OOT där får man ispilen i gerudo training ground inte i brunnen... hon skrev att hon ville ha hjälp med två saker...dels hur man kommer in i brunnen och hur man får ispilarna... har jag fattat rätt men kommaer man in genom brunnen genom att spela Eponas song framför den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg