0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 man ska som stor gå till kvarnen och lära sig Song of Storms... sen blir man liten och går till baka till gubben i kvarnen och spelar Song of Storms...sen sänks vattnet och då är även "väggen" borta som var där innan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Kan jag även få svar på mitt andra problem någon snälla hjälp mig!!!! Hur får jag den sista pengen som spelar en melodi när man tar dom.. Är i ett rum med små öar i ett lavaflöde, ska hoppa runt och ta dom. får alla utom den som har en eld runt.. Jag är allså i tränningsareran... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 KAN INGEN HJÄLPA MIG SNÄLLAAAAAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 vad gör man i grottan, där man ska få andra stenen? jag har vart i alla rum på sidorna, sen ska man tydligen in i käften på det där fittfejset tror jag.. men jag har totalt glömt bort hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 in i käften på vem??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Smaragd, direkt när man kommer in i grottan så är det ju nåt fult monster. om jag har förstått rätt så ska man väl in i hans käft på nåt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 menar du i Goron City??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 nej, grottan man ska till sen.. som man spränger upp med en bombflower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 i Dodongo´s Cavern, i det första rummet rakt fram så är det ju nån ful jävel till drake eller liknande. stämmer det inte att man ska in i hans käft? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Svär inte, och ja, men först ska man göra en massa annat! :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Cyndaquil, jo, jag förstår det men jag har vart i precis alla rum förutom in i hans käft.. vad ska man göra egentligen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 hur får man biggorons sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg