AidsCunt Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 hur kommer man in i water temple? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Tack för hjälpen.. det va det ända jag inte testade :? Du måste gå och fixa ironboots för att komma in i vatten templet.. det gör du hos Zoras, du går in i icecave får bootsen och tar med den blåa elden där ifrån och väker upp kungen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 det har jag gjort, men hur kommer jag in i själv templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 hur kommer man in i water temple? :( ta hakaren och sjut på diamanten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 det har jag gjort, men hur kommer jag in i själv templet? gå till lake hylia och ta på dig hjärn stövlarna och gå ner i vattnet, i vattnet kommer du se enstor prot med galler på, du ska skuta på en ljus blå grej med din hoockshot, den ljus blå grejen är ovanför den stora poret.. när du har skutit på den så kommer porten att öpnnas och sen är det bara att gå in i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jag fattar inte hur i h.. man ska döda häxorna när dom har blivit en och samma kvinna.. hon skjuter 2 eld och sedan en is.. men det kan ju inte skölden ta i mot.. hur ska jag göra.. Måste skölden ta i mot 3 skott för att ladda upp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 japp....om du har 2 st eld och en is vänta bort de 2 andra isarna...sen tar du bara den Nya elden som kommer fram..altså...gå undan om du fått 2 st av eld oc en is.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag har ju gjort så men det går ändå inte bara dör hela tiden jag glir galen på detta spel och det går inte att sluta spela heller utan man vill bara vidare och vidare.. F... Men som sagt ett väldigt kul spel är det ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 asså kolla...om du har 2 st eld magier och hon ska skjute en is...ta den...sen när hon precis har skjutit den hoppa på en plattförm... (det är bäst att stå vid kanten av den stora i mitten sen är det bara att hoppa bakåt) sen när den kommit på kanten där du stod innan....hoppa sen tillbak när den försvunnit...sen gör du om det....men försök att inte missa en enda.. Ps ha med dig flera feér i flaskor..de återupplivar dig när du dött.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag har ju det i min tre flaskor.. och sedan när jag ska hoppa för att slå henne och trycker på z knappen så går feryn och zommar så jag inte kan hoppa över till henne.. Förlåt att jag är trög idag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 varför kan du inte hoppa över till henne?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 vad ska jag göra när jag har klarat water temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg