AidsCunt Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 när man har lämnat det trasiga svärdet till Big goron så ska man väl till Zora och sen till medicin snubben i lake Hylia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jaha..då....vem går det inte att prata med....King zora ska det gå att prata med.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 när man har lämnat det trasiga svärdet till Big goron så ska man väl till Zora och sen till medicin snubben i lake Hylia? du måste ha en eld i en flaska för att få isen ifrån zora snubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 det funkar inte för mig. han är instängd i nåt rött skit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 du måste in i Ice cavern (där du fick Iron boots) och fånga blå eld... Blå eld smälter Röd is... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Iron boots? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 hur många tempel har du klarat...du måste ha klarat minst till Fire temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag har klarat forest temple och fire temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 du ska du till Lord-jabu jabu...han är inte kvar där utan där finns bara isflak...hoppa från isflak till isflak och gå in i grottan du kommer tiil Ice cavern...där finns Blå eld och Iron boots + Serenad of Water (ocarina låt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 hur gör jag för att komma in i water temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Kan någon säga hur man kommer in till bossen på spirit tempel??? jag har tagit bort ansiktet på den kvinliga statyn och fått ett galler men vad gör man sedan? Har ju testat allt känns det som :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Kan någon säga hur man kommer in till bossen på spirit tempel??? jag har tagit bort ansiktet på den kvinliga statyn och fått ett galler men vad gör man sedan? Har ju testat allt känns det som :cry: ta hakaren och sjut på galret så kommer du in dit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg