game__master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag är bara 11 år och jag fick köpa GTA 3 och vice city i kalmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 men det e ju så att på spel är åldersgränserna mera riktlinjer.. vad som rekomenderas men på bio så är det tillåts.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 JAG ÄR 12 och kommer få det imorgon kanske :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag får köpa såna spel, för mina föräldrar litar på mig :P B) men dt e bara känsliga typer som inte rekomenderas köpa dt!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 fick det i decenber 2004...var bara 10 år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Ja antagligen vill dina föräldrar att du en vacker dag ska bli terrorist och planta en bomb i Empire State Building, eller så vill de inte. Så lätt är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) gta åldersgräns 18 år jag får inte det är ni härpå fuska verkligen över 18 år Nödvändig tråd? Vad spelar det för roll om vilka som är över 18 och inte? Det är även ganska logiskt att många inte är över 18. EDIT: Droj, jag märkte att tråden var gammal som gatan. Redigerat 3 Februari 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 enu mera nödvändigt är det att börja bumpa en 3 år gammal tråd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 jag får köpa typ vilket spel jag vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 enu mera nödvändigt är det att börja bumpa en 3 år gammal tråd ^^ Ditt inlägg är patetiskt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 jag bryr mig inte om vad mina föräldrar säger jag köper vilket spel jag vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 tuffing.. min morsa gillar inte att jag kör gta sa å cs men får göra det ändå, men hon va inte så glad dem första månaderna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg