Simpsons Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Själv tycker jag inte att det nya GTA SA ska vara mer än 15 årsgråns, Innan fick inte jag köpa GTA 3 och GTA vice city. Men nu tjatade jag om GTA SA så då fick jag...hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Tjena när jag köpte mitt gta sa på game här i lkp så sa dom att jag inte fick köpat och jag är 15 nu. Jag behövde ringa hem för att få tillåtelse att köpat... hahahahhaha :lol: :lol: :lol: ringa hem :P men köp hos tradition jag är bara 13 o fick köpa utan nånting. men nämn inte om 18.......... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag är inte 18 men min pappa förbeställde det till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag får spela gta speklen hur mkt jag vill har typ alltid fått dt:) mamma o pappa bryr sej inte om åldersgränser på spel å filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag förbokade gta san andreas och jag är bara 13år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Är 10 men får ändå. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (vincent_spider @ 04/11-2004 10:22:26) Tjena när jag köpte mitt gta sa på game här i lkp så sa dom att jag inte fick köpat och jag är 15 nu. Jag behövde ringa hem för att få tillåtelse att köpat... hahahahhaha :lol: ringa hem :P men köp hos tradition jag är bara 13 o fick köpa utan nånting. men nämn inte om 18.......... vadå menar du att man kan köpa utan att vara 18 år i tradition??......f*n vad bra........i vilken för det kanske inte e så på alla tradition affärer några kanske e snälla och några inte........köpte du i skärholmen lr??? :unsure: ;) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 finns en i globen shopping också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icestar Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag bryr mig inte vad min mamma lr pappa säger jag spelar det än då! Vad ska dom göra??? ps. San Andreas Äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icestar Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag e 14 år och jag köpte det på = OBS! och dom sa ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jag fick d direkt när jag sa d ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 och jag får inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg