Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 alltså det är så stort: typ 10 gubbar går att vinna ung. 30 olika banor 293 trofeér flera olika scenarion så som: slo-mo, lightning, stamina och massvis med fler ;) cpu:n har nio olika levlar sen finns det mycket mer, orkar inte skriva allt man kan säga så här det finns 3 spel du måste ha till GC: metroid prime LoZ:tww ssbm Mycket större^^ Spel man måste ha:SSBM,sen finns det andra roliga också Själv har jag bara 5 st spel,men ska köpa fler =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) Synd bara att det inte finns mer än level 9 på Cpu:n. Det borde finnas typ till 20. Man klarar ju lätt av en lvl 9. Förresten det är 11 karaktärer man kan vinna och det är 14 i början = 25. Redigerat 8 November 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Själv har jag bara 5 st spel,men ska köpa fler =) har 16 spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Synd bara att det inte finns mer än level 9 på Cpu:n. Det borde finnas typ till 20. Man klarar ju lätt av en lvl 9. Förresten det är 11 karaktärer man kan vinna och det är 14 i början = 25. Man kan ju kö med handikapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja, men det är inte samma sak. Sen när man har 1 och den har 9, så dör man ju på ett kast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja, men det är inte samma sak. Sen när man har 1 och den har 9, så dör man ju på ett kast. Jag vet,men jag och min kusin har klarat 2 lv 9 med handikapp 9Jag och han var i lag mot dom och vi hdae handikapp 4 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 melee är det bästa fighting spelet jag vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det är skitbra men lite för lite attacker så klart men det är verkligen ett värt köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 lite för lite attacker...det är bara bra att det skippat alla obegripliga kombos :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg