ALIEN Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 SUCK!!!!!!altid samma kopiering men det kan vara så att sony har köpt rättigheter int vet jag :wacko: nintendo skulle aldrig sälja rättigheter från Zelda Donkeykong eller Mario Spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 men nintendo är bättre än sony!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Ja. Nintendo är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) 0012 ska alltid starta bråk! 0012 inse, alla är emot dig! Vadå starta bråk jag får väl säga vad jag tycker jag gillar Nintendo men men mer Sony jag kritiserar inte Nintendo eller nåt desutom kom Ps2 fören Xbox och Gamecube så dem har fått mest spel så härmar Nintendo.Om ni vill försvara er nintendo kan jag försvara Vår Sony !Sony har inte kopierat nåt !. Redigerat 8 November 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag tycker SEGA e bättre än NINTENDO Du gillar ju Sonic figurerna mest av alt ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vilken löjlig diskussion och diskutera vem som har flest spel.. Det är ju vem som har bäst spel, och själv har jag inte testat alla Ps2 spel och alla Gc spel så, jag vet inte. Men jag skulle gärna vilja testa Ps2's nya trumspel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 0012 ska alltid starta bråk! 0012 inse, alla är emot dig! Kanske är för att han är på bortaplan :P Zwamp_master:SONY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag tror inte att de kopierat. Isåfall så skulle nintendo säkert stämt dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ja,dom kanska har fått idéer av dom,men inte härmat,för då hade det blivit som MM sa:Nintendo skulle stämma dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (0012 @ 08/11-2004 04:09:42) 0012 ska alltid starta bråk! 0012 inse, alla är emot dig! Vadå starta bråk jag får väl säga vad jag tycker jag gillar Nintendo men men mer Sony jag kritiserar inte Nintendo eller nåt desutom kom Ps2 fören Xbox och Gamecube så dem har fått mest spel så härmar Nintendo.Om ni vill försvara er nintendo kan jag försvara Vår Sony !Sony har inte kopierat nåt !. Vadå vår nintendo o er sony e du dum lr? Man kan ju ha flera konsoler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (0012 @ 06/11-2004 03:51:45) (golden mewtwo @ 06/11-2004 02:53:42) (0012 @ 05/11-2004 21:08:18) neeee där har du fel Farenhait nintendo har mycket mer spel gör spel snabbare men är ändå bättre än sony!! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel. JAG VILL BARA SÄGA ATT NINTENDO HAR MYCKET BÄTTRE SPEL KÄNSLA OCH HAR SPELAT IN EN SPEL SERIE OCH DOM REKOMENDERAR ATT MAN LÄTT SKA KÖPA NINTENDO SPEL 2A ÄR MICROSOFT OCH 3A ÄR "SONY"!!! oHHH visst du är avundsjuk bara fär att du har gamecube jag har gamecube men tycker PS2 är bättre PS2 Har bättre spel känsla och nyare och bättre spel som GTA Ratchet JAK Och mycket mer .men jag gillar också gamecube men ps2 är bäst.min årdning 1.Xbox och ps2 2:Gamecube. han sa faktiskt NINTENDO inte gc jag tror nog att NINTENDO som har gjort många fler konsoller har fler spel en sonys playstation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (mr_onkel @ 18/11-2004 21:14:24) (0012 @ 06/11-2004 03:51:45) (golden mewtwo @ 06/11-2004 02:53:42) (0012 @ 05/11-2004 21:08:18) neeee där har du fel Farenhait nintendo har mycket mer spel gör spel snabbare men är ändå bättre än sony!! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel. JAG VILL BARA SÄGA ATT NINTENDO HAR MYCKET BÄTTRE SPEL KÄNSLA OCH HAR SPELAT IN EN SPEL SERIE OCH DOM REKOMENDERAR ATT MAN LÄTT SKA KÖPA NINTENDO SPEL 2A ÄR MICROSOFT OCH 3A ÄR "SONY"!!! oHHH visst du är avundsjuk bara fär att du har gamecube jag har gamecube men tycker PS2 är bättre PS2 Har bättre spel känsla och nyare och bättre spel som GTA Ratchet JAK Och mycket mer .men jag gillar också gamecube men ps2 är bäst.min årdning 1.Xbox och ps2 2:Gamecube. han sa faktiskt NINTENDO inte gc jag tror nog att NINTENDO som har gjort många fler konsoller har fler spel en sonys playstation Nejjjjj Ps2 har gjort mer spel än den lilla piramid kuben. Plus ni borde vara glada.Nintendo kännar på när Sony får tillstånd att göra nåra spel av dem men dem köper aldrig typ spel därför alt är som mario Konky Bong. Nintendo köpte tillstånd från Sony att lansera Resident evil spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg