Zekk_018 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 I förr går släpptes trailern har sett den och Star Wars verkar få ett bra slut på filmerna .själv länktar jag tills jag får se den... är jag ensam om det eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Längtar... Star wars episode 3: Traitor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Kan du ge länken till trailen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 TEASER!tralier ;) inte en tralier....utan en teaser tralier.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 man måste vara medlem på hyperspace för att se den :angry: men snart så släpps den över starwars.com (men inte än) men man kan lada ner den :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag älskar star wars har alla på dvd förutom 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 klart att man måste se den, men de nya filmer håller inte ens på långt håll samma klass som den första trilogin. sen HATAR jag George Lucas för att han har gjort om en massa till Dvd-boxen. det förstörde mitt förtroende för honom totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 nu alla som inte har sett Teaser Trailern på STAR WARS Episode 3 kan se den på www.starwars.com den börjar med att man ser lite från gamla filmerna så stäng inte av och tro att det är nån trailer på episode 4 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 va bra!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag älskar star wars har alla på dvd förutom 3:an den sista har inte kommit för han besegrade inte härskaren av alla härskare.Så det e flera du inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Jag längtar som ini dynamit, jag har längtat enda sedan jag såg Episode 2: Klonerna anfaller första gången .. Det ska bli så skoj å se den :) och man undrar hur den ska sluta, för det är ju så mycket som George Lucas ska väva ihop, att Anakin blir vader, när Padme och Anakin föder barn o allt de andra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag gillar starwars, men om jag pratar om det i min skola så blir jag mobbad :( men jag ska lugnt se filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.