Gäst toxic avenger Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag gillar starwars, men om jag pratar om det i min skola så blir jag mobbad :( men jag ska lugnt se filmen! prata inte om starwars i skolan då! ;) vet inte om denna film kan bli så bra eftersom episode 1 var typ mest menad för dom lite mindre och 2an var bara seg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag gillar starwars, men om jag pratar om det i min skola så blir jag mobbad :( men jag ska lugnt se filmen! dt e så hos mig oxå! :angry: om man pratar om SW elelr KA, så blir man retad för de tycker att dt e barnsligt, fast de själva e dt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 självklart ska man se den :cool: om någon säger att det suger så skiter jag i det..det är mitt liv och jag tycker om vad f*n jag vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 så e dt med mig med, men många kan inte respektera andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 När kommer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 läs i början av trådet...>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 19 Maj 2005 så är det Världs premiär spelet Epiosde 3 kommer 5 maj 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 sw spel e tråkiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 nej det tycket inte jag! nu när Star Wars battlefront och sen kommer KOTOR 2 och star wars Episode 3 det kommer komma bättre och bättre spel senare :) Filmerna går men spelen består! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Jag ska inte se den på premiären.... utan Fredagen efter Torsdagen! Det blir roligare och så! Jag längtar dit så mycket.... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag laddade hem trailern och den verkar riktigt grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Är Trailern på Tv? Isåfall ser jag den där istället. Men självklart ska man se filmen... Men gör samma sak som DonaldDuckGenius. Ser den ett par dagar efter Premiären. Och vad det gäller detta spel som är för Star Wars: The Revenge Of The Sith är att alla de flesta spel som är från filmer är tråkiga. Men jag kan inte dömma spelet ännu, har ju itne kommit ut än. Men då jag ska se filmen drar jag dit med Kompisen och njuter ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.