Gäst Beldur Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (Wacko @ 02/12-2004 21:06:29) Jag kan flash flytande utantill men jag har inte tillräckligt med tid att hjälpa. Dessutom suger bilderna. Tack :angry: Skärmen som var roterad sög 100%.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ärligt tycker jag att bilderna e fula -.- no offence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ärligt tycker jag att bilderna e fula -.- no offence. Samma här.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ärligt talat... VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨ OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS. :angry: Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ärligt talat... VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨ OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS. :angry: Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ? Det är spam som spam, nu klagar ni på detta lilla att folk kommenterar era bilder,men om någon spammade ner tråden med "WOW, VILKA COOLA BILDER!!" eller nåt sånt, nä då bryr ni er inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 :D jaja. men det här eget habbo hotel kommer det bli bra tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ärligt talat... VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨ OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS. :angry: Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ? FÖR ATT JAG VILL HA ETT SVAR FRÅN DIG! DU SA OCKSÅ ATT JAG SKYLLDE PÅ VINCENT FÖR VARNINGEN!!! DU SA "PRECIS"!!!!! GRRRRRRR JAG HAR SKICKAT ETT PM MEN NEJ DU VÅGAR INTE SVARA... <_< :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (Danne159 @ 04/12-2004 08:44:36) Ärligt talat... VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨ OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS. :angry: Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ? FÖR ATT JAG VILL HA ETT SVAR FRÅN DIG! DU SA OCKSÅ ATT JAG SKYLLDE PÅ VINCENT FÖR VARNINGEN!!! DU SA "PRECIS"!!!!! GRRRRRRR JAG HAR SKICKAT ETT PM MEN NEJ DU VÅGAR INTE SVARA... <_< :lol: [ Tack vare denna tråden fick jag en varning! ] och sen så blev du så sur att du gick ur projektet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag blev inte sur för det... <_< Utan jag gick ur för att jag fattade att det här aldrig kommer att lyckas! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 :D jaja. men det här eget habbo hotel kommer det bli bra tror ni? Det tror inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (nebbig @ 04/12-2004 15:47:39) :D jaja. men det här eget habbo hotel kommer det bli bra tror ni? Det tror inte jag... Samma här... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
babbo_motel Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Hej småtjejer, ja har läst hela en "konverstion" och de går tydligen inte så bra..... Om mig: Jag heter Peter och Bor i Sthlm och jobbar som spelprogramerare.. har bland annat programerat Habbo Hotell.... Så läste ja om er tjejer..... om ert Babbo Motel..... Jag har nu På egen hand Gjort erat spel men döpt de till Babbe Motel :visslar: Ni kommer sjk att få va me som "babbar" ( Hobbor ) .... spelet släpps om 2 ½ vecka på www.babbemoteld.com Demo kommer upp på ONSDAG //[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg