Hoppa till innehåll

Eget Habbo Hotel

vincent_spider

Rekommendera inlägg

Ps..... såg eran hemsida.... trodde ni va professionella........men å lägga upp en hemsida på spray's server......... va tänker men me då? har tagit ur egen plånbok ganska myk pengar men men............ tror du mitt verk kommer att vistas på er "spray-sajt", skulle inte tro de... ni fick er chans :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 569
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ärligt talat...

VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨

OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS.

:angry:

Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ?

Vi säger såhär, om 1954223 personer säger att möblerna suger och 1 person säger att de är bra. Skulle ni inte förbättra de då. Det finns anledningar till att kritik finns.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xray @ 04/12-2004 21:56:26)

Ärligt talat...

VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨

Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ?

Vi säger såhär, om 1954223 personer säger att möblerna suger och 1 person säger att de är bra. Skulle ni inte förbättra de då. Det finns anledningar till att kritik finns.

Jaja ska sluta klaga och inte läsa fler klagomål...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xray @ 04/12-2004 21:56:26)

Ärligt talat...

VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨

om d va tvärtom då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej småtjejer, ja har läst hela en "konverstion" och de går tydligen inte så bra..... Om mig: Jag heter Peter och Bor i Sthlm och jobbar som spelprogramerare.. har bland annat programerat Habbo Hotell.... Så läste ja om er tjejer..... om ert Babbo Motel..... Jag har nu På egen hand Gjort erat spel men döpt de till

Babbe Motel :visslar: Ni kommer sjk att få va me som "babbar" ( Hobbor ) .... spelet släpps om 2 ½ vecka på www.babbemoteld.com

Demo kommer upp på ONSDAG

//[email protected]

Oj... Vad kul för dig öhrm...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps..... såg eran hemsida.... trodde ni va professionella........men å lägga upp en hemsida på spray's server......... va tänker men me då? har tagit ur egen plånbok ganska myk pengar men men............ tror du mitt verk kommer att vistas på er "spray-sajt", skulle inte tro de... ni fick er chans :rolleyes:

Ehh

Det Var ett test !!!!!!!!!!

En sak till

Gammel Kärring Kalla inte mig för tjej.

Varför Heter du babbo motel om du tycker att det suger?

Svara på det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Danne159 @ 04/12-2004 15:59:15)
(nebbig @ 04/12-2004 15:47:39)

:D jaja. men det här eget habbo hotel kommer det bli bra tror ni?

Det tror inte jag...

Samma här... ;)

Men kolla mina senaste inlägg jag tror det blir en babbomotel men nu tror han inte det han har snott min användare !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...