babbo_motel Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ps..... såg eran hemsida.... trodde ni va professionella........men å lägga upp en hemsida på spray's server......... va tänker men me då? har tagit ur egen plånbok ganska myk pengar men men............ tror du mitt verk kommer att vistas på er "spray-sajt", skulle inte tro de... ni fick er chans :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 annars skulle dockså vart bra om vi hade gjort sidan med dreamweaver lr nått sånt!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ärligt talat... VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨ OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS. :angry: Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ? Vi säger såhär, om 1954223 personer säger att möblerna suger och 1 person säger att de är bra. Skulle ni inte förbättra de då. Det finns anledningar till att kritik finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (Xray @ 04/12-2004 21:56:26) Ärligt talat... VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨ OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS. :angry: Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ? Vi säger såhär, om 1954223 personer säger att möblerna suger och 1 person säger att de är bra. Skulle ni inte förbättra de då. Det finns anledningar till att kritik finns. Jaja ska sluta klaga och inte läsa fler klagomål... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 (Xray @ 04/12-2004 21:56:26) Ärligt talat... VARFÖR BRYR NI ER DÅ???¨ OM NI INTE TYCKER OM BILDERNA BEHÖVER INTE NI KOMMENTERA ALLS. :angry: Dessutom, danne du sa att du skulle lämna tråden för längesen, VARFÖR GÖR DU INTE DET DÅ? Vi säger såhär, om 1954223 personer säger att möblerna suger och 1 person säger att de är bra. Skulle ni inte förbättra de då. Det finns anledningar till att kritik finns. om d va tvärtom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 wacko skit i nebbigxray och danne... fortsätt o gö bilder ba... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Hej småtjejer, ja har läst hela en "konverstion" och de går tydligen inte så bra..... Om mig: Jag heter Peter och Bor i Sthlm och jobbar som spelprogramerare.. har bland annat programerat Habbo Hotell.... Så läste ja om er tjejer..... om ert Babbo Motel..... Jag har nu På egen hand Gjort erat spel men döpt de till Babbe Motel :visslar: Ni kommer sjk att få va me som "babbar" ( Hobbor ) .... spelet släpps om 2 ½ vecka på www.babbemoteld.com Demo kommer upp på ONSDAG //[email protected] Oj... Vad kul för dig öhrm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Nästan är inne längre... Vincent hur går det med spelet har du fått igång nått än? När du verkar ha fått igång nått ta en screen då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Alltså, va för graphics i spelet? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Ps..... såg eran hemsida.... trodde ni va professionella........men å lägga upp en hemsida på spray's server......... va tänker men me då? har tagit ur egen plånbok ganska myk pengar men men............ tror du mitt verk kommer att vistas på er "spray-sajt", skulle inte tro de... ni fick er chans :rolleyes: EhhDet Var ett test !!!!!!!!!! En sak till Gammel Kärring Kalla inte mig för tjej. Varför Heter du babbo motel om du tycker att det suger? Svara på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (Danne159 @ 04/12-2004 15:59:15) (nebbig @ 04/12-2004 15:47:39) :D jaja. men det här eget habbo hotel kommer det bli bra tror ni? Det tror inte jag... Samma här... ;) Men kolla mina senaste inlägg jag tror det blir en babbomotel men nu tror han inte det han har snott min användare ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Falconeti Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 va e hemsidan :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg