Katt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Men hur tusan gör man ett sånt ''spel''? Kan INGEN säga det? Ska man ladda hem ett program eller? Och på vilken sida finns det programet? Och kostar det programet nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag vet inte om någon har sagt det men kanske "Shockwave". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja exakt fast man måste köpa creator (shockwave) eller va de nu heter o de kostar flera tusen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja exakt fast man måste köpa creator (shockwave) eller va de nu heter o de kostar flera tusen inget demo ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jo det finns en trail som man kan ha i 30 dagar men den e som msn spel den ser vilket ip adress du har och sen så kan den ip adressen inte ladda ner det längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jo det finns en trail som man kan ha i 30 dagar men den e som msn spel den ser vilket ip adress du har och sen så kan den ip adressen inte ladda ner det längre ? :lol: Man Hinner Väl Göra Spelet i En Månad Sen Lägger Man Ut Det På Internet Sen Behöver Man Ju Inte Programet`? Annars Så Skaffar Jag Det... :lol: Nån Som kan En Länk Till Trial/demo ? Så Jag Kan Testa Om Jag Gillar Det Jag Ser Så :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jo det finns en trail som man kan ha i 30 dagar men den e som msn spel den ser vilket ip adress du har och sen så kan den ip adressen inte ladda ner det längre LöL Vad Händer Om Man Drar Av Internet Sladdan :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 tror inte att det går att göra en eget habbo spel Jaså... hur kan Habbo Hotel existera då :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (Xray @ 08/11-2004 20:16:11) tror inte att det går att göra en eget habbo spel Jaså... hur kan Habbo Hotel existera då :visslar: hahahhahh :lol: :lol: Du Tänker Med Hjärnan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vad trodde du? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vad trodde du? :P arslet :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Håll er till ämmnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg