Gäst Wacko Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Äh, va f*n vincent är säkert en 10 årig kille som inte kan ett skit >.< Jag är utur detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 *nu e ja tebaks*... läste på lite html och asp... men nu e jag online här igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Först och främst, Babbo Motel verkar ha lagts ner. Jag skulle dock kunna ta vincents plats. Vad kodar ni babbo motel i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Mhm. Vincent sa att han gjorde skiten i Macromedia Flash MX 2004 Men det finns väl fler sätt att komma på ett nytt Habbo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Mm, Själv har jag ett nästan färdigt "mmorpg" + en server, jag behöver bara hitta en gratis host till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Kanske googla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Försökt, hittar ej nån bra som är gratis, ska kolla forums.gamemaker.nl också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 om ni gör ett nytt kan jag gärna vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Holy shit! Kolla datumet på tråden!!! Detta ses mer som en "bump" än ett svar!!! PS. Tråden ska stängas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edvin2 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 :ph34r: :cool: Tjena !Jag Måste Berätta En Sak ! Ni Måste Jobba Som Äkta Bobbor :lol: Bakgrunder Nu! Alltså Jag förstår inte programet flash mx 2004 *nånting sånt hette det* Man designar Spelet Där ! Men Fattar inte ett Dugg!! Nån Som Kan Förklara? jag har flash mx hemma och man kan inte göra 3d spel i de men man kan iaf göra filmer och 2d spel så det är shockwave du behöver fast jag kommer inte ihåg vad de programmet som man gör shockwave spel i hette Tjena Jag vet. Där Kan Vi Fixa Vårt 2D Spel *Som habbo* : <{POST_SNAPBACK}> jag vill vara med och skappa egen habbo jag äger! vad heter ni på msn jag heter [email protected] hej jag vill vara med på att göra en egen habbo hemsida adda mej på [email protected] dom 3 första som börja prata om habbo! :cool: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag vill vara med och skappa egen habbo jag äger! vad heter ni på msn jag heter [email protected] OKEEEEJ... så du vill "skappa" *skratt* ett eget "habbo jag äger"? *stort skratt* Och du är?.... 5 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 15 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hehe, jag har inte varit online på jätte länge! holy. Jag vet att det är en gammal tråd men eftersom tråden fortfarande inte är stängd så kan jag ju lika gärna fortsätta posta? :) Anyway, jag har kommit fram till att man inte behöver göra ett eget habbo hotel spel, istället kan man använda source koder med VB6 och sedan använda packets från Habbo hotel via WPE PRO. Sedan skapar du en egen client med ditt ip fast Habbo's DCRS filer. Då du använder packets från habbo så skickas det till client. Själv äger jag en bra habbo server med CFH,MODTOOLS och allt sånt. För att skapa egna möbler behöver du bara fixa om DCR filerna och sedan hosta på nån host. Sedan fixar du om client filen och länkar till filerna du har lagt upp. Förresten, du som kallade mig 10 åring, vårda språket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg