Gäst PoisoN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Men för h*lvete, slutat bumpa gamla topics, andvänd google, det finns flera emulerade hotell, bara ladda ner en retro server.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 15 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) Just därför håller vi på att diskutera om det? Läs först innan du skriver nåt. Stressade mig och anmälde fel inlägg. Redigerat 15 Januari 2007 av vincent_spider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) Mega93 är tempbannad i 4 dagar pga. en varning, han ville att jag skulle posta en kommentar från honom. Mega93: Förresten, du som kallade mig 10 åring, vårda språket :D Var det jag som kallade dig 10 åring? Hoppas det så slipper jag upprepa mig själv. Redigerat 15 Januari 2007 av PoisoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azian93 Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Vadårå?? Vad pratar ni om?? Sj e ja oxå medlem på habbo men.. vadå skapa egna möbler ?? --_--'' Can some1 explain ?? :-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Kortsagt, han gör ett nytt hotell i flash. Änsålänge har han inte lyckats. Vi var ju på bra väg länge sen, med en hemsida och allt, men sen dog det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Gammal tråd som går offtopic, Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg