Gäst Hulk746 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (vincent_spider @ 11/11-2004 21:53:24) har du druckit för mycke eller? ja ja, men säg hur bilden ska se ut så får du den hur menar du då+ kan jag bestämma hur den ska se ut? :lol: Fattar Inte det är nog du som har druckit glöm bort allt det där.jag kan fixa bilder till dig om du behöver t ex gubbar o sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 bra spiderman2 jag är inte så bra på sånt men kan jag hjälpa till med något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 kult med ett nytt spel igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 kult med ett nytt spel igen Tack För Eran Stöd GrabbarJag Har Hittat Lite Program o Sånt. Så Det Blir Nog Nåt :lol: Visst Får Ni Bli Bobbor=Hobbor Men Vi Ska Ha Nya Style o Sånt :lol: Tex Nya Kläder Sol Brillor,Billigare Mynt, Mera Tävlingar,Snälla Bobbor *som ni* Sist Men Inte Minst Roligare Spel :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (vincent_spider @ 16/11-2004 18:37:43) kult med ett nytt spel igen Tack För Eran Stöd Grabbar Jag Har Hittat Lite Program o Sånt. Så Det Blir Nog Nåt :lol: Visst Får Ni Bli Bobbor=Hobbor Men Vi Ska Ha Nya Style o Sånt :lol: Tex Nya Kläder Sol Brillor,Billigare Mynt, Mera Tävlingar,Snälla Bobbor *som ni* Sist Men Inte Minst Roligare Spel :lol: babbo blir bättre en habbo men kan jag hjälpa till med något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Jag är gärna med men på ett vilkor: Jag får bli en Bobba och lite gratis möbler hehe :D Borde man inte också kunna jobba till sig pengar så det blir lite lättare att skaffa pengar? ;) Redigerat 16 November 2004 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jaag vill görna bli bobba asså hobba!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag tycker inte att det ska kosta riktiga pengar för då e det inte så kul fast om de inte kostar pengar så kommer det nog att va 1 medlemmar i habbo (den som har skapat habbo) för alla kommer gilla det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Jag har gjort ett exempel som man kanske kan ha högst upp i sidan OBS: Gjorde lite fel som man kan fixa lätt, om vi ska ha mynt som man tjäner (inte köper med sms) så kan jag ändra till (Free Credits istället. ;) Redigerat 16 November 2004 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 ja, ändra det till free credits vi säger att man måste jobba för att få pengar altså jobb i spelet för då blir det kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Nu är det fixat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Är det någon som är bra på hemsidor och sånt som kan fixa en bild på hur det kan se ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg