pollenallergi Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Fast inläggen ger ju i sin tur FuskaPoäng så de räknas ju såklart lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 men jag borde vara #2 ans rank.... Jag har ju gjort 337 innlägg Hur får man FuskaPoäng? Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaPoäng när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända. Så här mycket får du: Ett inlägg - 0.25 FuskaPoäng Ett fusk - 0.40 FuskaPoäng En recension - 0.35 FuskaPoäng Vilka är rankerna? De kända rankerna är: FuskaPoäng - Nr/Rank 0 - #1 nykomling 250 - #2 n00b 500 - #3 medlem 750 - #4 über fuskare 1000 - #5 kändis 1500 - #6 cooling 2000 - #7 hacker 2500 - #8 elite gamer här har du, om man har skrivit ett inlägg så får man 0,25 fuskapoäng och så räknar dem ihåp alla inlägg och delar med 0,25, så får man hur många poäng man har och kollar sedan på listan över vilka ranker det finns (ovanför) <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur får man fuskapoäng??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 testa och läs mitt inlägg igen, den stora texten längst upp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur får man fuskapoäng??? Läser du inte inlägget <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jo.. men han skrev det några sekunder före mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 shit, jag tycker detta suger eftersom jag är en "n00b" men jag va ju för f*n elite gamer föut.. ska nog sluta i detta forum..dethär suger otroligt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Men så är det för många,min brorsa hade gjort 650 inlägg och han e nykomling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Hmm... rankerna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur f*n kan du vara #4 über fuskare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 han har skrivit dubbelt så många inlägg oms fu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 shit, jag tycker detta suger eftersom jag är en "n00b" men jag va ju för f*n elite gamer föut.. ska nog sluta i detta forum..dethär suger otroligt hårt. Köp en ny rank då. Själv är jag kvar vid min rank Kändis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.