Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Yup min gamla va bättre :) jag hade faktist kämpat för att få den ranken :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Yup min gamla va bättre :) jag hade faktist kämpat för att få den ranken :( man har ju inläggen kvar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja men man hade kämpat för att få ranken som man ville ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jaja. Spelar det verkligen någon roll vilken ranker man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja men man hade kämpat för att få ranken som man ville ha Men det är lika för alla,jag var über fuskare men e bara nykomling,men jag är nöjd,för jag vet att det är lika för alla,så sluta gnäll,och drick din välling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) Inte för jag bryr mej, men jag tyckte de gamla va bättre ^_^ Håller faktist me Ratiasu... Blandar ihop fuskapoäng o så... Vad betyder fuskapoäng? Meddelande till admin: Jag tycker att vi borde byta tillbaka, inte för jag bryr mej men de va snyggare att heta "Elite Gamer" än "Fuskare" Redigerat 8 November 2004 av Orzen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (Typhoon @ 08/11-2004 16:37:41) ja men man hade kämpat för att få ranken som man ville ha Men det är lika för alla,jag var über fuskare men e bara nykomling,men jag är nöjd,för jag vet att det är lika för alla,så sluta gnäll,och drick din välling "drick din välling"... §1.1, kompis.Inget sånt tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) Är det rankingen här på fuska som betyder något för dig? Är det därför du spammar och håller på för att få bättre ranking? Helt onödigt tycker jag att du tar upp det <_< Du kan ta det via PM till admin eller skriva i den tråden han redan skapat. men man får inte lika mycket respekt nu när man bara är Nykomling. Dom gamla rankings namnen var mycket coolare <_< Redigerat 9 November 2004 av Delfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (Delfa @ 09/11-2004 16:35:26) Är det rankingen här på fuska som betyder något för dig? Är det därför du spammar och håller på för att få bättre ranking? Helt onödigt tycker jag att du tar upp det <_< Du kan ta det via PM till admin eller skriva i den tråden han redan skapat. men man får inte lika mycket respekt nu när man bara är Nykomling. Dom gamla rankings namnen var mycket coolare <_< Man har kvar sin gamla respekt,man har ju inläggen m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (Delfa @ 09/11-2004 16:35:26) Är det rankingen här på fuska som betyder något för dig? Är det därför du spammar och håller på för att få bättre ranking? Helt onödigt tycker jag att du tar upp det <_< Du kan ta det via PM till admin eller skriva i den tråden han redan skapat. men man får inte lika mycket respekt nu när man bara är Nykomling. Dom gamla rankings namnen var mycket coolare <_< De é som de é <_< Om du inte gillar fuska.se så behöver du inte vara inne <_< Så é de bara :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 (Orson @ 09/11-2004 17:56:40) (Delfa @ 09/11-2004 16:35:26) Är det rankingen här på fuska som betyder något för dig? Är det därför du spammar och håller på för att få bättre ranking? Helt onödigt tycker jag att du tar upp det <_< Du kan ta det via PM till admin eller skriva i den tråden han redan skapat. men man får inte lika mycket respekt nu när man bara är Nykomling. Dom gamla rankings namnen var mycket coolare <_< Man har kvar sin gamla respekt,man har ju inläggen m.m. Men är det många som kollar på inläggen sen? Inte jag iallafall. Jag kanske ska sluta med det här för att göra nåt roligare än att sitta här och skriva... <_< Speciellt när alla kallar en för Spammare :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Jag tycker att du ska ta detta via PM istället för att maska till dej FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.