「ケイーサマ」 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) Hmm... Spöare: Fråga Ayugai Mirohiru (Enda personen som lyckats att få mig arg) xD Spöad: Nej o_O;; Redigerat 24 November 2004 av Natsuhara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jag spöar inte spöad, så har det alltid varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Ingen 8:a vågar gå på mig för att en 8:a mula min tjej så jag knäa honom slog ner honom! Rätt åt den jäveln! Vi båda fick 30 min kvarsittning. Efter dess har ingen 8:a gått på nån i vår klass. Nej spöad har jag inte blivit. Som ganska många svarar. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) Meh... Du kan fråga Mirohiru om jag har blivit spöad (Han kommer att svara nej XD) Redigerat 24 November 2004 av Natsuhara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 slog ner en i 9an förra året gick i 7an då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jag e för klen för att spöa och jag blir inte direkt spöad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Jag blir slagen var ända dag :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag blir slagen var ända dag :( :( :P Haha! Rät åt dig! :D :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 zathohernom förstör ju varenda ämne snart måste vi låsa alla eller stänga av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 zathohernom förstör ju varenda ämne snart måste vi låsa alla eller stänga av honom Vilka vi? :huh: Du e inte modde eller adm! :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 alla som är imot dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 ja brukar mest va lugn... men e d nån som muckar med mejj så spöar jag dem... själv har jag nog inte fått spö av nån sen i tvåan... men e d¨nån som retar eller muckar med mina kompisar så ingriper jag med... då slutar det med att dom sticker iväg och skriker j*v*a h*r* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.