Gäst Liquid Silk Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 jag visste inte att poppare kunde slåss :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 vadå poppare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag e skolans bråk-mästare lägger alltit mig i och startar bråken :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Heh heh.... jag låser fast folk när dom bråkar med mig. Dessutm är det ingen som vågar messa med mig ändå. Heh heh! I'm the superior!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 I'm kicki'n their ass! Mitt namn är Joe KickAss :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 vadå poppare? pop:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Du vet som en toastmaster fast med popcorn.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Du vet som en toastmaster fast med popcorn.... :P hehehehehe.......inte för att jag fattar men..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) Ingen muckar med mej, nåra bara retas osv, men jag bryr mig inte.. om nån börjar mucka så .. börjar dom gråta >.<.. en i vår klass börja gråta när han hoppapå mej o ja .. "kasta" iväg han >.<.. o sen när han har gråtit färdigt så muckar han med min polare, då .. ja igen, då börja han gråta igen. Redigerat 25 December 2004 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (Fuel @ 18/11-2004 18:34:44) (0013 @ 07/11-2004 21:45:42) Förra veckan (innan lovet) när jag var vid slöjden så gick 3 st 7:or bredvid mig. Jag kännde mig ganska hotad av en konstigt anledning. När jag tittade ner så kom det en kille bakifrån och knuffade mig. Dock så fick jag ner en lät så han inte kunde röra sig. Sen började man tänka på dom andra. :o Sen knäade en mig. Lärarn kom och avbröt allt. När det började bli kul. :rolleyes: Till frågan: Blir ni ofta spöad? Eller är ni spöarna? Jag tillhör spöarna isåfall :kung: Haha hotad av 7:or... En tjej i 7:an kalalde mig bög för att hennes kille i åttan hade armen på min axel sen har itne 7:orna gjort mej nåt onte Men jag brukar slåså med Blondie de tär kul :) HAHAHA! Du behöver verkligen gå i skolan !!! Lär dig stava Din mellanstadie elev! HÖJ... DIN... IQ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 mhm...de flesta medlemmarna här hör nog inte till spöarna...! jag menar datanördar e ju inte de starkaste personer...själv tar man ju mer än 100 i bänkpress!n00bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 bara för att man e medlem på fuska så betyder inte det att man e datanörd tänk lite om jag får be :angry: :angry: :angry: !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.