Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ..X-Box live?Jag brukar göra det med min kompis det är askul,vi kör bla Mech Assault m.m. Är det nån som kör?Vad tycker ni om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) Nej jag kör inte det. :( För hos min pappa där jag har Xboxen har vi inte bredband :( Men annars så skulle jag köra det. ;) Redigerat 8 November 2004 av Steezy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ..X-Box live?Jag brukar göra det med min kompis det är askul,vi kör bla Mech Assault m.m. Är det nån som kör?Vad tycker ni om det? Jag har och kör det skit kul! :DVad har du för Live spel Orson?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Nej. Är det i månaden man betalar? Och hur mycket? HAr ett som jag fick förra jullen men har inte reggar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 675 kr om året ? Jag har dock inte det.. än ! Kommer nog få i juleklapp och då är det Halo 2 som gäller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Har inte XBox Live. Orson: Snälla, XBox eller Xbox. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) Har inte XBox Live. Orson: Snälla, XBox eller Xbox. ;) Vad gör det på en skala? Haggen:Moto Gp,Unreal Championship m.m. Asså Xboxet e inte mitt,jag har lånat det Redigerat 8 November 2004 av Orson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Det äger fett asså :D alla eng killar gillar mig (på ett kompis sätt), vet inte varför :P jag haar bevis fråga Haggen. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja,det är roligt och snacka i mick med andra man kör mot :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg