Manga Master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Här kan ni skriva era rekord på Event Matches och Break The Target! Om det finns nåt annat man kan få rekord så kan ni skriva det här också! Jag har ett skit bra rekord på Break The Targets med Ganondorf! Kanske lägger upp det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hur bra? Jag har lite mer än 1 minut på EM 51. Ska försöka få bättre. Men jag är sämst på Break the Targets. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 11 sec med Mr game and watch 20 sec med link 16 sec med jigglyfuff De är mina bästa tider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 min kompis brolla lyckades knappa in ca 6 sek på jigglys break da targetst :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag har klarat på 25 sek. med young Link. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 tagit typ 2700 på sand bag saken (glömt va den heter :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Sammanlagt med alla karaktärer eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 tagit typ 2700 på sand bag saken (glömt va den heter :P ) Om du gjort det på ett slag så är du overklig (jag tror faktist inte på det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det är fysiskt omöjligt att slå så långt. Jag har bara slagit ut 8 eller om det var 9 gubbar på cruel. Jag tror det var 8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 de ända möjliga är att Karata har den amerikanska versionen av spelet(där räknas det med feet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja men det är ändå svårt. Feet är ungefär 3 gånger så mycket som meter. alltså 900 meter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Lite verkligare,men fortfarande högt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg