Manga Master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Varför har fuska skaffat nya ranker och nytt poängsystem? Jag skrev denna i detta forum för jag tror att det är flera som vill veta detta! Vore hemskt tacksam om jag fick svar av Admin/mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ja, varför ? Helt onödigt. Jag tyckte det var perfekt förut, fast kanske kul med omväxling.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Varför, admin hade lust, men jag förstår fortfarande inte varför, jag tycker att alla utom 2 uppdateringar har varit helt misslyckade. Utbyte till Invision Power Board. Spelhörnan. Är bara de som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vad är det som är bättre med det nya systemet ? För jag antar att han gjorde ett nytt för att det skulle bli bättre, knappast sämre iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Fattar ingenting... Admin hade detta gamla fina system med poäng-inläggsräknare, men nu... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vad är det som är bättre med det nya systemet ? För jag antar att han gjorde ett nytt för att det skulle bli bättre, knappast sämre iallfall. Om jag har förståt rätt så har han försök sortera det: FuskaMynt: Köpa saker i affären/avatars/banners etc. FuskaPoäng: När man har skrivit inlägg, skickat in fusk/recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ja, just det. Precis så som det var innan också ju, Inlägg-poäng. Nu har han kvar inlägg och lägger till två saker. Aja, förstår mig inte på det där. Och plus det, lägger han till massa fåniga ranker. Ja, ni.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag blev jättechockad när jag såg att jag blivit nedgraderad från Elite Gamer till Medlem. Beror det på detta nya system? Det känns inget kul att skriva här längre. Hur kul är det att ha rank 2 när man nyss haft rank 5? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Du är inte unik och ensam ;):P Ja, Admin har trixat till ett mega dåligt system.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Fuska poängen är till för att man inte ska kunna spamma till sig en rank, eller snarare att det ska vara svårare att spamma till sig en rank. Det måste ju någon gång komma någon uppdateringen, jag tycker denna blev ganska lyckad, inte rankerna dock. Fuska poängen är ju oxå till för att Fuska.se ska få många fusk och recensioner. Det är inte allt för misslyckat tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Asså,ni tänker helt weird :S Är det roligare ju högre siffra det är på ranken Isåfall kan man ju göra så att man går upp en rank för varje inlägg,om det är det som räknas Elite Gamer e typ lika med medlem,så är det bara,du ahr lika mycket respekt fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Vad är weird..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.