danielsaxin Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) jag har klarat alla 6-7 banorna hur kommer man vidare?! Redigerat 8 November 2004 av danielsaxin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jag visste inte att det finns på dator trodde det var till gamecube men du kanske har emulator och roms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 om han inte har det så ligger den här tråden ilite fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag har klarat alla 6-7 banorna hur kommer man vidare?! 6-7 banorna? Det finns väl inte nån GC emulator ännu som funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 om du klarat alla banor finns det inte mycket att göra, vinn över bowser och du har klarat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 vilken e bana 6-7? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (_Master_Sword_ @ 09/11-2004 17:37:53) jag har klarat alla 6-7 banorna hur kommer man vidare?! 6-7 banorna? Det finns väl inte nån GC emulator ännu som funkar. Dom menade det för att den låg i PC forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Ok :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 men sej bara hur bannorna ser ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danielsaxin Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 okej än e där det bara finns piantor.och noky bay. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danielsaxin Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 och det är inte på pc fattar du det idiot!!!!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (redigerat) Du måste klara de 7 första episoderna på alla banorna. Du behöver inte klara den sista. Sedan kommer det vara vatten över hela Delfino Plaza och du ska efter Shadow Mario in i Corona Mountain och klara banan där. Först ska du över en massa plattor med taggar eller eld. Elden släcker du såklart först. Jag brukar flyga över med FLUDD. Sedan ska du va båten och spruta för att komma fram. Det kan vara lite svårt. Sedan Ska du använda raketen upp för molnen och sedan är du vid Bowser. Tryck bort den där lilla filmen i början då han börjar sruta eld då har du mer tid. Spring ut på en av de där sakerna som sticker ut från mitten och flyg med raketen och gör en super mark duns så att den går i sönder och skynda dej sedan bort från den så att du inte ramlar ner. Gör så på alla de 5 eler 6 grejerna och du har klarat det. Vissa av skotten som skuts mot dej är blåa om du hoppar på dom kommer det fram svampar. Det var väl allt tror jag. ;) Redigerat 12 November 2004 av Mojen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg