Diva Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Blir nog för mkt i alla fall:P HAr man ett nytt spel så blir det väldigt mkt typ 9-10 tim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) 1 timme ungefär också splear jag inte varje dag.. ;) men när nya mk släpps här i sverige kommer jag lugnt spela det hela dagen lång :) Redigerat 16 November 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 mm det låter ganska omöjligt ifall du inte kör "hitta nemo" eller nåt :lol: Jak II, Prince of Persia går att varva på en helg... Kanske MGS oxå...Splinter cell... Typ plattform och action... men försök aldrig med rollspel.... :wacko: Jag kunde inte varva Grandia II på en vecka... jag hade brutit foten och kunde inte göra annat än att slöa framför tvn... Men ändå misslyckas jag med att varva spelet... tog mig 9 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Beror på vilket spel, men det kan väl vara runt 2-5 timmar som jag spelar, sen gör jag andra saker på datorn resten av dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Fuska är beroende framkallande :( Jag satt här i 5 timmar i lördas!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Kanske någon timme i veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Claudia, jag har också läxor ;) . Jag gör dom när jag kommer hem från plugget, tar bara någon halvtimme, timme. Sen sitter jag vid datorn, i vissa fall så gör jag läxan vid datorn också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 nästan inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 beror på om det e helg eller skoldag på helg typ .. från 13:00 till 05:00 typ.. skoldagar spelar jag typ 2 - 3 timmar samma här fast jag spelar ungerfär 2-4 timmar när jag har skola (läxor) på helgen ungefär 1 timmar (jag gör andra saker då t.e.x tränar mountain bike med min cykelklubb!!) :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 tjaa... ca 1-2 timmar om dan om jag hinner. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Claudia, jag har också läxor ;) . Jag gör dom när jag kommer hem från plugget, tar bara någon halvtimme, timme. Sen sitter jag vid datorn, i vissa fall så gör jag läxan vid datorn också.. Jag gör nästan alla läxor vid datorn... men jag kan inte rå för att jag bara råkar kolla in fuska ett litet tag... sen så fastnar jag här! Dt går inte att bara kolla in fuska! :huh: en timme läxor? min matte tar en timme, engelskan två timmar osv. Hur kan man göra alla läxor på en halvtimme? Appropå det! Jag behöver göra lite läxor nu.... eller ska jag spela lite? Nej, måste kontrollera begären!!! mÅtse... ahhhh! F*n.. jag råkade sätta på mitt PS2.. det gick inte att undvika... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 eh.. mina läxor går max på 10 min.. resten gör man på smårasterna i skolan... om vi inte har en inlämning eller ett prov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.