Hoppa till innehåll

Hur Mycket Spelar Ni Om Dagen?


Foxyrock
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst toxic avenger

1 timme ungefär också splear jag inte varje dag.. ;)

 

men när nya mk släpps här i sverige kommer jag lugnt spela det hela dagen lång :)

Redigerat av toxic avenger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm det låter ganska omöjligt

ifall du inte kör "hitta nemo" eller nåt :lol:

Jak II, Prince of Persia går att varva på en helg... Kanske MGS oxå...Splinter cell... Typ plattform och action... men försök aldrig med rollspel.... :wacko: Jag kunde inte varva Grandia II på en vecka... jag hade brutit foten och kunde inte göra annat än att slöa framför tvn... Men ändå misslyckas jag med att varva spelet... tog mig 9 dagar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cuddles

beror på om det e helg eller skoldag

på helg typ .. från 13:00 till 05:00 typ.. skoldagar spelar jag typ 2 - 3 timmar

samma här fast jag spelar ungerfär 2-4 timmar när jag har skola (läxor)

 

på helgen ungefär 1 timmar (jag gör andra saker då t.e.x tränar mountain bike med min cykelklubb!!) :cool: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Claudia, jag har också läxor ;) . Jag gör dom när jag kommer hem från plugget, tar bara någon halvtimme, timme. Sen sitter jag vid datorn, i vissa fall så gör jag läxan vid datorn också..

Jag gör nästan alla läxor vid datorn... men jag kan inte rå för att jag bara råkar kolla in fuska ett litet tag... sen så fastnar jag här! Dt går inte att bara kolla in fuska!

 

:huh: en timme läxor? min matte tar en timme, engelskan två timmar osv. Hur kan man göra alla läxor på en halvtimme? Appropå det! Jag behöver göra lite läxor nu.... eller ska jag spela lite? Nej, måste kontrollera begären!!! mÅtse... ahhhh! F*n.. jag råkade sätta på mitt PS2.. det gick inte att undvika... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...