diablofire Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det är nog många tjejer som spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 MIN FRÖKEN SPELAR GTA SAN vaaa är det sant??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 (mr_game @ 07/12-2004 21:16:33) MIN FRÖKEN SPELAR GTA SAN vaaa är det sant??? :blink: Äntligen, nån vuxen som e normal..! <_< :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 nåns mamma som spelar då ? det är myket enklare med att köpa spel för då förstår dom att spelet pasar en och då brukar dom inte sjata på att det är för dyrt det ser leskit ut eller att det är för myket vapen . men min mamma brukar spela hon klarade tilochmed ut jak & dexster inan mej :) Jag är nåns mamma och jag älskar att spela! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Det är knappast bara killar som spelar, iallafall inte enligt mig. Jag spelar ungefär 20 min till 4 tim om dagen, och jag är tjej. Så varför skulle killar spela mer än tjejer....? Även om tjejer (enligt vissa) endast spelar typ barbie- och hästspel, så är det ändå spel, eller hur? "Just my two cents " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Watersphere Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Det är knappast bara killar som spelar, iallafall inte enligt mig. Jag spelar ungefär 20 min till 4 tim om dagen, och jag är tjej. Så varför skulle killar spela mer än tjejer....? Även om tjejer (enligt vissa) endast spelar typ barbie- och hästspel, så är det ändå spel, eller hur? "Just my two cents " jag e kille och brukar inte hålla med tjejer men jag håller med dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Här kommer ett inlägg från en tjej som gillar att spela alla möjliga spel. Online spel, datorspel, Ps och Ps2 bland annat. Sen har jag ett gammalt Nintendo 8-bit hemma som är ganska roligt ibland. Men jag gillar också typ burnout... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag känne många tjejer som spelar.. en som bland annat e helt inne i san andreas för tillfället... men dom flesta spelar sims och sån skit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quenzy Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag är tjej och spelar ni anser väl mig dessutom som gammal 34 år. Fick Play Station 2 i jul klapp, håller på med Prince of Persia TTT. Fast nu har jag kört fast så det vislar, därför är jag här. Bra sida för fuskare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 min syrra e på stallet.se och chattar ca 4 timmar om dan! Jag spelar mest på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Hehe jag älskar att spela spel^^ Mest spel som Zelda och såna spel där man är en gubbe och går runt i en värld^^ Ps2 e ganska roligt har ett själv.....men datorn e roligast :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg